На допомогу батькам




10 правил безпечного користування Інтернетом
1. Захистіть свій комп'ютер! Регулярно оновлюйте операційну систему, використовуйте антивірусну програму, використовуйте брандмауер. Створюйте резервні копії важливих файлів. Будьте обережні, завантажуючи файли з Інтернету.
2. Розповідайте батькам та дорослим про нові можливості, знайдені вами під час роботи в Інтернеті. Насолоджуйтеся Інтернетом разом з ними.
3. Зберігайте свої паролі в таємниці. Вони повинні бути простими, але такими, що їх складно вгадати. Дата народження не доречна як пароль.
4. Довіряйте своїй інтуїції. Якщо щось в он-лайні примушує вас нервувати, поговоріть про це з дорослими.
5. Виберіть правильно ім'я користувача й перевірте, щоб воно не відображало жодної особистої інформації про вас.
6. Ніколи не давайте своєї адреси, номера телефону або іншої персональної інформації, включаючи інформацію про те, яку школу ви відвідуєте або де вам подобається гратися чи відпочивати.
7. Поводьтеся чемно і ніколи не ображайте інших. Правил культурної поведінки треба дотримувати не тільки в реальному житті, але й тоді, коли знаходитеся за комп'ютером.
8. Поважайте чужу власність в он-лайні. Створення незаконних копій творів інших людей: музики, відеоігор, програм — це все одно, що крадіжка товару в магазині.
9. Ніколи не зустрічайтеся зі своїми он-лайн-друзями особисто. Вони можуть бути не тими, за кого себе видають.

10. Пам'ятайте: не все, що ви читаєте або бачите в он-лайні, є правдивим. Запитайте в дорослих про те, в чому ви невпевнені.




Аналіз результатів перевірки техніки читання учнів  4-В класу І семестр 2015/2016 н.р.

Вчитель: Усеінова Л.А.
Учнів у класі  - 23

Писали роботу – 23

к/р за ІІ семестр
к/р за І семестр
Успішність
91%
Успішність
92%
Якість знань
79%
Якість знань
81%
Середній бал
9
Середній бал
10







Аналіз результатів перевірки читання вголос


Спосіб читання
Кількість учнів
%
По буквений
-
-
Відривний складовий
2
8%
Плавний складовий
3
13%
Плавний складовий з цілими словами
4
17%
Цілими словами
15
62%
Правильність читання
Кількість учнів
%
Без помилок
12
50%
Заміна букв
5
22%
Пропуск букв
-
-
Спотворення
6
27%
Повтори
-
-
Неправильний наголос
6
27%
Темп читання
Кількість учнів
%
Нижче норми
4
17%
Норма
5
22%
Вище норми
14
61%
Розуміння прочитаного
Кількість учнів
%
Розуміють
18
78%
Частково розуміють
4
17%
Не розуміють
1
5%

Аналіз контрольних робіт з математики
Вчитель: Усеінова Л.А.
Клас -  4-В     учнів у класі  - 23
Писали роботу – 23 


Типові помилки:
Помилки в ході розвязання задачі – 5 учн. – 22%
Не розв’язали задачу – 1 учн. – 4%
Додавання  імен. чисел, виражен. у мірах довжини, маси – 1 учн. – 4%
Віднімання  імен. чиел, виражен. у мірах довжини – 7 учн. – 30%
Віднімання  імен. чиел, виражен. у мірах маси – 2 учн. – 9%
Віднімання  багатоцифрових чисел – 1 учн. – 4%
Додавання  багатоцифрових чисел – 3 учн. – 13%
Розв`язув.  рівняння - 2 учн. – 9%
Перетворення іменованих чисел – 7 учн. – 30%
Геометричне завдання – 8 учн. – 35%
Виправлення – 22 учн. – 96%
Причина допущення помилок:
·       Недостатньо виділеного часу на вивчення нової теми
Шляхи  усунення помилок:
·       Здійснити індивідуальні заняття з учнями, що мають початковий та середній рівні 



Аналіз контрольного диктанту  з української мови
Вчитель: Усеінова Л.А.
Клас -  4-В     учнів у класі  - 24
Писали роботу – 20 учнів 


попередній диктант за І семестр
поточний диктант за І семестр
Успішність
95%
Успішність
91%
Якість знань
82%
Якість знань
71%
Середній бал
9
Середній бал
7



Орфографічні помилки:
Дзвінкий пригол.  в корені слова – 4 учн. - 19%
Пропуск букв, заміна букв – 8 учн. – 39%
Перенос слів – 1 учн. – 5%
Правопис великої букви - 1 учн. – 5% учн. – %
Виправлення –  19 учн. – 91%%
Ненаголошена голосн. в корнені  слова – 1 учн. – 5%
Написання прийменників – 3 учн. – 14%
Правопис словникових слів - 1 учн. – 5%
Пунктуаційні помилки
Правопис однорідних членів – 2 учн. – 10%
Правопис спонукальних речень - 4 учн. - 19%

Причина допущення помилок:
·       Недостатньо виділеного часу на вивчення нової теми
·       Діазографія окремих учнів класу
Шляхи  усунення помилок:
·       Здійснити індивідуальні заняття з учнями, що мають початковий та середній рівні 





ПАМЯТКА ДЛЯ УЧНІВ 4 КЛАСУ
ЯК УСПІШНО ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ДПА
Це корисно знати при самостійній підготовці до ДПА
1. Організуйте підготовку до ДПА разом із батьками за планом (тижні, дні, години). Складаючи розклад на кожен день занять, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися, які розділи і теми.
2. Визначте свої "золоті" години ("жайворонок" ви або "сова") і, відповідно, плануйте, в якому темпі будете готуватися в період підйому і спаду активності;
4. Підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці та ін.
5. Запланували займатися, а настрою на навчання немає? Почніть з найцікавішої теми - це допоможе налаштуватися на роботу.
6. Після півгодини занять робіть перерву на 10 хвилин. Організму необхідно відпочивати.
6 кроків психологічної підготовки до ДПА
1 Крок. Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнотик, у який щовечора будете записувати,  що вам необхідно зробити завтра. І обов'язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли зробити.
2 Крок. Якщо ви хвилюєтеся перед ДПА, знайдіть можливість побути «наодинці із собою». Заплющте очі і зробіть кілька глибоких, повільних вдихів і видихів. Уявляйте при цьому, що вдихаєте цілющий кисень, енергію, а видихаєте хвилювання, невпевненість. Відведіть кілька хвилин на приємні спогади.
3 Крок. Вдало підготуватись до ДПА, перебороти невпевненість, лінь, страх - це теж маленька перемога на великому шляху життя. Дозвольте собі мати далеку й високу мрію про майбутнє, навчіться досягати мрії. Перемога не завжди приходить до найсильнішого чи найспритнішого. Рано чи пізно вона приходить до того, хто повірив у себе.
4 Крок. Налаштуйтеся на позитивний результат. Ніколи не слід думати про те, що ви можете не впоратись. Повірте у себе. Пам'ятайте: занепокоєння - це емоція, а не метод вирішення проблем. Успіх завжди з тим, хто його прагне!
5 Крок. Переводьте увагу з одного заняття на інше. Зміна видів діяльності усуває одноманітність та втому.
6 Крок. Навчіться відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, прогулянки відновиться ваша розумова працездатність і здатність запам'ятовувати навчальний матеріал.

Бажаємо Вам успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий